Ydelser. Vi tilbyder en lang række ydelser indenfor administration, regnskab og rådgivning.

Hos Aarhus Administrationsbureau kan vi tilbyde en lang række ydelser indenfor administration, regnskab og rådgivning. Du kan læse mere om de enkelte ydelser herunder:

Bogføring

Overlad virksomhedens bogføring til os og hold fokus på dine kernekompetencer, imens vi hjælper dig til at få økonomisk overblik og struktur.

Læs mere

Rådgivning

Ved hjælp af løbende rådgivning, hjælper vi dig som en integreret sparringspartner med kendskab til din virksomhed, branche samt hvad der rører sig i den økonomiske udvikling.

Læs mere

Budgettering

Virksomhedens økonomistyring tager afsæt i virksomhedens budget. Få og hold overblik over virksomhedens indtægter og udgifter, så du derved kan styre og analysere virksomhedens udvikling som tiden går.

Læs mere

Selvangivelse

Vi holder styr på alle dine fradrag og sikrer korrekt opgørelse og indberetning af din selvangivelse.

Læs mere

Revision

Vi varetager Jeres revision, således I kan holde fokus på Jeres virksomhed imens vi varetager dialogen med ekstern revisor.

Læs mere

Perioderegnskab

Få en fast månedlig opgørelse på virksomhedens drift og status, således I har mulighed for at agere i takt med udviklingen, herunder tilpasse og optimere virksomhedens drift.

Læs mere

Årsregnskab

Regnskab til personlige virksomheder såvel som selskaber.

Læs mere

Momsregnskab

Vi hjælper Jer med korrekt opgørelse, afstemning og indberetning af virksomhedens momstilsvar.

Læs mere

Lønregnskab

Lad os lave Jeres lønregnskab og holde styr på kontrakter og overenskomster, herunder sikre korrekte lønudbetalinger.

Læs mere

Debitorstyring

Sikrer Jer at der sker opfølgning på at Jeres kunder betaler, herunder indarbejder rykkerprocedure og evt. overdragelse til inkasso.

Læs mere